22 Şubat 2011 Salı

yulaf kepegi

gelelim yulaf kepeği mevzusuna. yulaf kepeği bu diyet için şart. ben buna ikna oldum. önce yulaf kepeksiz başladığım için ilk 3 gün açlıktan başım dönüyordu. ama sabahları yaptığım yulaf kepekli krep hayatımı kurtardı. tarifi de şu şekilde: 1,5 kaşık yulaf kepeği, 1,5 kaşık tamamen yağsız yoğurt ya da beyaz peynir, 1 yumurta ve tuz. hepsini karıştıp krep tavası ya da teflon tavaya döküp pişiriyoruz. kahvaltıda yemek bana daha mantıklı geliyor ama günün her öğünü yenebilir tabii ki.

peki yulaf kepeğini nereden bulacağız? önce rossmann adlı markete baktım, tamamen tükenmişti. ki zaten istanbul'da bu market henüz yok. sonra gittigidiyor'da satan bir vatandaşa baktım, onun sattığı da gayet saman gibi görünüyordu almadım. en son zencefil aktar'da nişantaşı şubesinde buldum ve gayet memnunum.

yulaf kepeğini günlük hakkınız kadar tüketebiliyorsunuz. krep, kurabiye hatta pizza bile yapılıyor kendisiyle. peki günlük hakkınız ne kadar?
atak döneminde: 1,5 kaşık
seyir döneminde: 2 kaşık
güçlendirme döneminde: 2,5 kaşık
ve hayatınız geri kalanında: 3 kaşık

37 yorum:

  1. mallesef ellerinde yok

    YanıtlaSil
  2. tüm şubeleri aradınız mı? ben aradığımda levent'te yoktu gidip nişantaşı'ndan aldım.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, daha önce yaptım çok da güzel kilo veriyordum ama yazın dayanamadım, düğünler, gezmeler, meyveler vs vs vs... şimdi yaza kadar attack ve cruise phase leri bitirerek yazın consolidation'da olmak için yarın tekrar başlıyorum. haaaaa bu arada verdiğim kiloları aynen geri aldım çünkü eskisi gibi hatta daha çok yemeye başladım. asıl sormak istediğim şu Eti'nin yulaf ezmesi yulaf kepeğinin yerini tutar mı bir bilginiz var mı? Yulaf kepeği carrefoursa, migros gibi büyük marketlerde bulunuyor mu? teşekkürler, artık izliyorum sizi ben de :)

    YanıtlaSil
  4. hemen başlayın! daha önce kaç günde ne kadar vermiştiniz?

    ben diyeti çok sıkı tuttuğum için yulaf kepeği dışında, yulaf ezmesi, kepekli un, light un gibi ürünlerin hiçbirini kullanmıyorum. ama yerli-yabancı bloglarda kullananları gördüm.
    örneğin örnek verdiğiniz ürüne baktım: http://www.etietieti.com/urunler.aspx?mainId=2&subId=206
    bakın %60'ı karbonhidrat. dukan diyeti için çok çok yüksek bir rakam. kullanmayın bana kalırsa.

    yulaf kepeği konusunda, istanbul'daysanız dediğim gibi zencefil aktar, ankara-izmir-bursa ise rossmann'da bulabilirsiniz. başka bir şehirdeyseniz gittigidiyordaki satıcıyı bir inceleyin: http://urun.gittigidiyor.com/DUKAN-DIYETI-CONGAR-TAM-KEPEKLI-100-YULAF-UNU_W0QQidZZ36121329

    rica ederim :)

    YanıtlaSil
  5. daha önce tam da olması gerektiği gibi hemen her hafta 1 kilo verdim ve toplamda 1,5-2 ay gibi 6-7 kilom gitti. aslında çok daha fazla verebilirim ama şimdikini de pek sıkı tutamıyorum. 1 martta başladım ve 2-2,5 kilo verdim... şimdi daha sıkı tutmaya başladım bu sabah itibariyle... hımmm...ben yulaf kepeği kullanıyorum ama o zaman sizin dediğinizden alayım... hoşuma gitmeyen şu oldu, yorumlara baktığımda saman çöpü gibi büyük parçalar oluyormuş ve çok güzel olmuyormuş .. tam olarak şu iki ürün doğru mu? tekrar teşkkürler :)

    http://urun.gittigidiyor.com/DUKAN-DIYETI-ICIN-quot-CONGAR-quot-YULAF-KEPEKLI-GALETA_W0QQidZZ36767880

    http://urun.gittigidiyor.com/DUKAN-DIYETI-ICIN-100-INCE-YULAF-KEPEGI-500gr_W0QQidZZ36961026

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Süper bir kaynak oldu benim için blogunuz,ikide bir girip bakıyorum
    bende Dukan dieti kervanına Milanodan katılıyorum. Burada her şey yağ ve hamurdan olduğu için peynir bulmak tam bir işkence ama yılmıyorum. Yalnız size iki sorum olcak biri biraz saçma:)

    1- yulaf için verdiğiniz kaşık ölçüsü,çorba kaşığı mı tatlı kaşığımı? (saçma olan =))
    2- Ben burada yulaf kepeği bulamadım onun yerine yulaf unu aldım. Krep için onu kullanmayı düşünüyorum. Birde yoğurtla birlikte yemek için Quaker'in White Oat ( yulafını) aldım sizce olur mu ? http://www.andalusiaexpress.com/images/Quaker_WhiteOats500g.jpg

    Sevgiler,
    Miray

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar, ben de bu diyetle iki ayda 12 kilo verdim. Hiç bir diyet bu kadar işe yaramamıştı bende inanın. Her şeyin içine girebiliyorum eski elbiselerimi tekrar çıkarttım. Düşünün bir kadın için ne kadar büyük bir mutluluk :))

    gittigidiyordan çongar ürünlerinden ben de aldım ve vasat ürünler ne yenebiliyor ne çiğnenebiliyor :(
    ancak aynı sitede bir arkadaş daha satıyor bu üründen bu üründen çok memnunum. Sizlerede tavsiye ederim 100de100 ayrıştırılmış saf yulaf kepeği tıpkı yurt dışından getirttiğim gibi hem de ekonomik :))

    http://www.gittigidiyor.com/main/search.php?aramasatici=mshell

    Yulaf asla yemeyin ha ekmek yemişsiniz ha yulaf ezmesi. Yulafın ince kepeği en cok size tavsiye edeceğimdir.

    YanıtlaSil
  8. @didi: merhaba ben gitti gidiyor'daki yulaf kepeğini tercih etmedim açıkçası, zencefil aktar'dan aldığımdan çok farklı görünüyor. ancak aynen dediğiniz gibi içinde saman gibi parçalar bendekinde de mevcut. ikea'dan un eleği aldık, eleyip öyle kullanıyoruz yapacak bir şey yok :)
    görmek isterseniz kendi sitesinde bulamadım ama şöyle bir şey:
    http://urun.gittigidiyor.com/IKEA-IDEALISK-UN-ELEGI-ikea_sepetim_W0QQidZZ37212601

    @m: milano'da olup da diyet yapmak gerçekten çok zor, ben başarabilir miydim emin değilim :) size bol sabır diliyorum. yulaf kepeği için verdiğim ölçü yemek kaşığı ile. ancak bana kalırsa gösterdiğiniz ürünü kullanmayın, aynı markanın sitesinde şöyle bir ürün var:
    http://www.quakeroats.com/products/oat-cereals/oat-bran-cereal/oat-bran-cold-cereal.aspx
    bu yulaf kepeğinin kahvaltılık hale gelmiş şekli, süper görünüyor, keşke burada da olsa da alsak. bence bunu edinin.

    @adsız: merhaba tebrik ederim sizi. ben de o günleri görürüm umarım. verdiğiniz linke baktım ancak ''Bu kullanıcının şu an için satışta ürünü yoktur.'' gibi bir ibare çıkıyor. güncellenince haber vermenizi rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. Saf yulaf kepeği satıcının ürünleri tekrar yayında arkadaşlar:

    http://arama.gittigidiyor.com/?aramasatici=mshell

    YanıtlaSil
  10. merhaba ,

    congarın yulaf kepeğini aldım. hiç ama hiç memnun kalmadım .. almayın arkadaslar... şimdi gittigidiyordan kendisi de bu diyeti uygulayan birinden sip. verdim . eger memnun kalırsam detay veririm.. yulaf kepeği arama cabalarım beni cidden yordu madden manen ..yeni baslayacak olanlar en azından dogru ürünle baslarlar..hem de boşuna para vermezler . ürün gelince test edip buraya yazarım .

    YanıtlaSil
  11. saf yulaf kepeginin goruntusu samansı olandır arkadaşlar sadece işlenmemiştir. bazı firmalar onu tekrar makinalardan gecırıyolar o zaman o boncuklu goruntuyu alır ... Ben üreticisi olarak makinadan boncuk goruntulu yulaf kepeginin ciktigini gormedim... Fakat yulaf kepegimizin içinde hem o boncuklu yapı hemde o ince uzun yapı beraber bulunmakta isteyen arkadaşlara yardımcı olabılırız..hemde oyle 400 gr 5.5 gıbı bır ucretlere degıl 1 kg si 7 tl gıbı bır fiyata bilgi@baharun.com .....

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,

    Dukan ın kitabında çok ince olan yulaf kepeğinin etkili olmadığı yazıyor. Eşim bana Levent teki Zencefil aktardan almış. Ama neredeyse un gibi. Siz de Nişantaşı şubesinden almışsınız. Sizinki de öyle mi acaba? İnce olması hakkında bir yorumunuz var mı?

    Teşekkürler

    Rüya

    YanıtlaSil
  13. ARAKADASLAR YULAF KEPEGİ İSTEYENLERE TEMİN EDEBİLİRİZ KARŞIYAKA UN FABRİKASI 0322 321 88 87 FERHAT

    YanıtlaSil
  14. yulaf kepeği yerine yulaf ezmesi yesek olur mu ??

    YanıtlaSil
  15. yulaf kepegını sahıbınden.com da bır satıcıdan aldım. cok memnun kaldım. adı sanı bellı olmayan urunlerden almak yerıne bunu kullanmayı tercıh ettım. doga nın cıkardıgı yulaf ezmesınden kullanmıstım hıc memnun kalmamıstım.ancak bu urun hem organıkmıs hem tok tutuyor hem de bagırsaklar ıcın bırebır. dıyete baslayacak arkadaslara kesınlıkle tavsıye ederım. en basta ben de bulamamıstım ancak sımdı dogru urunle dıyetı yapınca cok faydasını gordum. ılan numarası : 51014746 http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-yiyecek-icecek-pastane-firin-dukan-diyeti-icin-yuksek-kaliteli-organik-yulaf-kepegi-51014746/detay/

    YanıtlaSil
  16. bende dukan yapıyorum.1 aydır.yulaf kepeğinin kalorisi,karbonhidratı,varmıdır,içeriğinde.seyirdeyim 1.5 kaşıktan fazla kepek tüketmenin zararı varmıdır?nedir?

    YanıtlaSil
  17. arkadaslar bende dukan diyetine baslıyorum, umarım ise yarar, cunku benim vermem gereken en az 45 kilom var.. yulaf kepegi ile ilgili biraz arastırdım ve internette bir sitede buldum.. www.gurmenet.com adresinde RU-SHEIM markalı, turk malı.. umarım tadı cok kotu cıkmaz..

    YanıtlaSil
  18. Dukan diyeti kadar saçma bir diyet görmedim.Çok sevgili kiraz yasak ama turta ve mayanoz serbest öyle mi? Saçma

    YanıtlaSil
  19. Ru-sheim aldım karşıyaka un fabrikası üretyor henüz atak dönemim bgn bitiyor ben 2 kilo verdim. ru-sheimi internetten sipraiş verebilirsinz ama satış yeri olarak da istanbul için ben gurmenetten sipariş ettim. yeri de giyimkentte bana da bayağı yakın bir dahakine elden teslim alıcam. ben memnun kaldım neredeyse hiç hazımsızlık çekmedim. ki hayatım boyunca sebze ağırlıklı beslenmiştim hazınm sorunu yüüznden.

    YanıtlaSil
  20. Ru sheim en güzel yulaf kepeği bende kullanıyorum.kan şekerinin dengelenmesin de çok önemli açlık hissetmeden diyete devam ediliyor.ben henüz dört kilo verdm.turta bildiğimiz cream caramel in şekersiz olanı muhakkak yapın müthiş oluyor ben splenda ilave ediyrm bu süreçte hepinize başarılar.

    YanıtlaSil
  21. merhaba bende dukan diyetine yeni başladım ve bugün yulaf kepeği aldım (ru-sheim) yalnız bende söyle bi sorun var ben kesinlikle penir ve yoğurt yemiyorum. krep tariflerinde ya da galetaların yapılışlarında da hep bunlar var :( ben nasıl yapabilirm yardımcı olursanız gerçekten cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Chilar merhaba,
    Ben bu krepi beceremedim iğrenç bir bulamaç oldu..bir püf noktası mı var..?

    YanıtlaSil
  23. Bugün başladım bu diyete bakalım hayırlısı .kilo vermem şartt !!!!

    YanıtlaSil
  24. Merhaba.
    Ben de diyete bugün başlıyorum.
    Ama ramazan ile ilgili tereddütlerim var.Oruç tutarken bu diyeti sürdürebilir miyiz?

    Ve Sütaş,Pınar vb. markaların light sütleri/yoğurtları az da olsa yağ içeriyor?
    Tamamen yağsız ürünleri nereden nasıl bulabilirim.Ya da bunları kullanabilr miyim ?

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar bende yorumlardan çok etkilendim bir an önce başlamak istiyorum.20 kilo fazlam var. ama dün netten termal sauna şort ve hcg damla sipariş ettim bu damla ile diyete devam etsem olurmu sizce yada böyle yapan oldumu aranızda . yani diyet artı zayıflama hapı

    YanıtlaSil
  26. ARKADAŞLAR KAFANIZI KARIŞTIRMAYIN TARIM VE KÖY İŞLERİ BAKANLIĞINDAN ONAYLI ÜRÜN KULLANIN BEN ÇOK ARAŞTIRDIM VE EN SONUNDA DOĞRU YULAF KEPEĞİNE ULAŞTIM İTHAL BİR ÜRÜN SABAH 1.5 KAŞIK AKŞAM 1.5 KAŞIK TÜKETİN ÜSTÜNE DE 1 BARDAK BOL SU İÇİN İNTERNETTEN SATIŞI MEVCUT BAZI ECZANELER DE GETİRTİYOR ÜRÜN ADI:BETAGLUCARE

    YanıtlaSil
  27. adana da karşıyaka un fabrikası ruşeym,çavdar ve yulaf ezmesi ve yulaf kepeği üretiyor, ben yulaf kepeği ve ruşeym kullanıyorum, yurtdışından gelen ne olduğu belli olmayan ürünler yerine ülkemizde üretilen ürünleri tercih ediyorum, adanada groseri marketlerde bu ürünler satılıyor diğer şehirler için fabrika nın adresi www.kuf.net

    YanıtlaSil
  28. rasayana marka organik yulaf kepeği buldum ve denedim ama asla pişmiyor ince de olsa saplar hep ağzımda kaldı.. nedir bu işin sırrı.. acep daha mı uzun süre pişmeli..

    YanıtlaSil
  29. ARKADAŞLAR YULAF KEPEĞİ BULAMAYANLAR NİŞANTAŞI ABANT ÇİFTLİĞİNDEN TEMİN EDEBİLİRLER!

    YanıtlaSil
  30. sütle yapmıştım cok dağıldı ve çevirmekte zorlandım. vir de yoğurta deneyeceğim. teşekkurler tarif icin:)

    YanıtlaSil
  31. arkadaşlar ruşeym yulaf kepeği değil mi eşim aktardan onu almış doğru bir seçenek değil mi?

    YanıtlaSil
  32. Macro Center'ların tümünde yulaf kepeği mevcut anadolu yakasındakiler için feneryolunda macrocenter var karşıda da akmerkezde ve sahil tarafında var bildiğim kadarıyla tadı gayet güzel tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  33. selam, ben şuan koruma evrasindeyim. atak ve seyir döneminde toplam 4,5 kilo verdim. yulaf kepeğini keifetmeden önce aç kaldım ama sonra yulaf kepeğiyle yaptığım kreplerle, limonlu kurabiye ve dükan kitabında galete olarak geçen hamur ile gayet iyi atlattım. YULAF KEPEĞİNİ NEREDEN BULDUM; Ru-sheim markayı tercih ettim. Real marketlerde, İstinye Park'ta arifoğlu baharat'ta, cevahirde hemen otopark çıkışındaki organik standda ve www.gurme.net'te. bu devrede krep yapmıyorum (nede olsa 2 dilim ekmek yiyebiliyorum:)light yoğurt içine katıyorum, sıkılırsam içine az birşey toz splenda koyuyorum, bunu da eczaneden alıyorum. benim yürüme imkanım olmuyor ama akşam evde dükan kitabındaki egzersizleri yapıyorum ve yattığım yerde bisiklet çeviriyorum. bu dietle selülitlerde gözle görünür şekilde yok oluyor, sizlere de tavsiye ediyorum. sevgiler EMEL

    YanıtlaSil
  34. Evet ben deMACROCENTERLARDAN BULUYORUM HERŞEYİ...TOZ JELATİN,DİYET BONBONLAR,DİYET ŞARKÜTERİLER,SPLENDA,YULAF VE BUĞDAY KEPEĞİ,TAKİTA,SÜTTOZU HEPSİVAR MACROCENTERDA..

    YanıtlaSil
  35. Benimbulamadığım şey sütlaç aromalısakız:)))

    YanıtlaSil
  36. dietmarket.com da mevcut. 400gr 7TL den satılıyor. Kargo ile de birgünde elinize ulaşıyor. az önce aldım, henüz denemedim fakat tazeye benziyor görüntü olarak.

    YanıtlaSil
  37. merhaba ben de bugün 59.6 kilo ile diyete başladım.ru sheim marka yulaf kepeği aldım ekoorganik diye bir siteden.tarifler için herkese teşekkürler özlem

    YanıtlaSil